Változás Műhely

Mit sportolj ha babát szeretnél?

2017. január 27. - Jancsurák Kriszti

A meddőség okai esetenként különböznek, azonban a legtöbb orvos egyetért abban, hogy az életmódunk megváltoztatása az első lépés a megoldás felé: táplálkozzunk egészségesen, igyunk sok vizet, érjük el ideális testsúlyunkat, sportoljunk.

Azt azonban nem mondják el, hogy nagyon nem mindegy, milyen sportot választunk. Vannak olyan mozgásfajták, amik kifejezetten rontják a teherbeesés esélyeit.

tumblr_m2liiptrc81qgmq2ho1_1280.jpg

Ilyenek pl. a futás, a teniszezés, a fallabda, kosarazás, kerékpározás vagy a lovaglás. Az erőteljes huppanások és alhasból induló húzások-tolások ugyanis megnehezítik a beágyazódást.

Válassz olyan mozgásformát, ami támogatja céljaidat, pl. hastánc, zumba, Aviva torna. Ezek a mozdulatok ugyanis vérbővé teszik az alhasi szakaszt és erőteljes ütődések helyett lágyan masszírozzák életre a női szerveket. :) 

Az Aviva torna speciálisan kifejlesztett gyakorlatai ezen felül úgy is növelik a termékenységet, hogy megnyitják az elzáródott petevezetéket, elősegítik a peteérést és az ovulációt, támogatják a beágyazódást. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozasmuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr1812159923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.